FIBERNET

DRIFTS-
INFORMATION

AKTUELLE

Vi oplever i øjeblikket ingen driftforstyrrelser.

PLANLAGTE

Planlagt
Dato:
8. marts
Tidspunkt:
00:00-00:06

I forbindelse med omlægning af forsyningsfiber i et teknikhus vil der være afbrydelse på internet på Mossøvej og Vædebrovej i 8660 Skanderborg mandag den 8. marts kl. 00:00-00:06. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du mod forventning ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk

Planlagt
Dato:
15. februar
Tidspunkt:
06:00-07:00

Vi skal have udvidet vores linjekort i Viby. I denne forbindelse vil kunder i Viby og Højbjerg have en afbrydelse på 10-15 min. i servicevinduet mandag den 15. februar i tidsrummet 06:00-07:00

AFSLUTTET

Afsluttet
Dato:
4. februar
Klokkeslæt
07:00-16:00
Type:
Afsluttet

I forbindelse med Bering-Beder-vejen (Ring 3) er vi nødsaget til at omlægge vores forsyningsfiber til Tranbjerg, som berører kunder på Ingerslevvej, Hovvejen, Skovgårdsvej. Der vil i den forbindelse være afbrydelse på internet torsdag den 4. februar i tidsrummet 07:00-16:00. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du mod forventning ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk

Afsluttet
Dato:
28. januar
Klokkeslæt
07:00-16:00
Type:
Afsluttet

I forbindelse med Bering-Bedervejen (Ring 3) er vi nødsaget til at omlægge vores forsyningsfiber til Tranbjerg, som berører kunder på Ingerslevvej, Jegstrupvej og Skovgårsdvej. Der vil i den forbindelse være afbrydelse på internet torsdag den 28. januar i tidsrummet 07:00-16:00. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du mod forventning ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk

Afsluttet
Dato:
1. februar
Klokkeslæt
00:00-06:00
Type:
Afsluttet

I forbindelse med en graveskade på forsyningsfiber i Tilst vil kunder på Honningvænget og Pollenvænget blive afbrudt søndag til mandag nat den 1. februar i i tidsrummet 00:00-06:00 for at udbedre skaden. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du mod forventning ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk