FIBERNET

DRIFTS-
INFORMATION

AKTUELLE

Vi oplever i øjeblikket ingen driftforstyrrelser.

PLANLAGTE

Planlagt
Dato:
17. august
Tidspunkt:
07:30-12:00

Mandag den 17. august mellem kl. 07:30-12:00 vil der blive lavet arbejde på et fiberskab, grundet flytning af fiber, på Vårkjærvej i Viby. Dét betyder, at kunderne på Vårkjærvej 50-54 vil opleve at være uden forbindelse, til arbejdet er fuldført.

AFSLUTTET

Afsluttet
Dato:
23. juni 2020
Klokkeslæt
06:00-07:00
Type:
Afsluttet

Udskiftning af distributionsswitche i Sabro, Foldby og omegn: For fortsat at have den bedst mulige stabilitet og sikkerhed på vores netværk, udskifter vi tirsdag den 23. juni 2020 mellem 06:00 og 07:00 vores distributionsswitche. Det vil betyde en nedetid mellem 06:00 og 07:00 for alle vores kunder i Sabro, Foldby og omegn. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du, mod forventning, ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk

Afsluttet
Dato:
22. juni 2020
Klokkeslæt
06:00-07:00
Type:
Afsluttet

Udskiftning af distributionsswitche i Ry, Gl. Rye og omegn: For fortsat at have den bedst mulige stabilitet og sikkerhed på vores netværk, udskifter vi mandag den 22. juni 2020 mellem 06:00 og 07:00 vores distributionsswitche. Det vil betyde en nedetid mellem 06:00 og 07:00 for alle vores kunder i Ry, Gl. Rye og omegn. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du, mod forventning, ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk

Afsluttet
Dato:
18. juni 2020
Klokkeslæt
06:00-08:54
Type:
Afsluttet

Udskiftning af distributionsswitche i Malling, Beder, Mårslet, Ajstrup og omegn: For fortsat at have den bedst mulige stabilitet og sikkerhed på vores netværk, udskifter vi torsdag den 18. juni 2020 mellem 06:00 og 08:54 vores distributionsswitche. Det vil betyde en nedetid mellem 06:00 og 07:00 for alle vores kunder i Malling, Beder, Mårslet, Ajstrup og omegn. Det kan være nødvendigt at genstarte dit udstyr, hvis du, mod forventning, ikke automatisk får forbindelse igen. Virker det stadig ikke efter en genstart, kan du kontakte os på kundeservice@kazoom.dk