HELT I KAGE?

FØR DU
FEJLMELDER

Ingen forbindelse?


Hvis du, mod forventning, ikke kan få forbindelse til din fiberboks, beder vi dig kable din computer direkte til fiberboksen i LAN/port 1 eller LAN/port 4 og kontakte KAZOOM på kundeservice@kazoom.dk.

Udfordringer med hastigheden?


Oplever du udfordringer med din hastighed, skal du tage en hastighedstest efter vores anvisninger for at få det rette billede af din forbindelse. Vi har lavet en guide til hastighedstest, hvor vi hjælper dig igennem. Denne test er nødvendig i for at kunne opspore en eventuel flaskehals. som du kan følge.
I din hastighedstest har du fået nogle resultater, og disse resultater skal du sende til kundeservice@kazoom.dk. Men inden du gør dét, skal vi have afdækket, om flaskehalsen ligger på fiberboksen eller dit eget udstyr. Vi skal nok hjælpe dig hele vejen. Nedenfor kan du se vores lynguide i en lille video omkring fejlretning.

Efter du har gennemgået lynguiden i videoen, og det viser sig, at det ikke er dit eget udstyr, hvori fejlen ligger, er du altid velkommen til at kontakte KAZOOM.

DET VIDERE FORLØB

Når vi hos KAZOOM modtager din fejlmelding, går vi i gang med at undersøge, hvad der er galt. Teknisk support vil indgå i en dialog med dig for at hjælpe dig med din forbindelse, så du kan blive flyvende.

Hvis flaskehalsen ikke ligger på selve fiberboksen, har vi allieret os med en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med opsætning og fejlretning af din egen router. Selvom routeren ikke er vores, og vi dermed ikke har adgang til denne, ønsker vi, at du kommer i mål med din router. Her kan du kontakte Hadsten Computer, og de kan hjælpe dig gennem telefonen, fjernstyring og hjemmebesøg - alt afhængig af problematikken.

Du kan læse mere om deres services og priser på Hadsten Computers hjemmeside.