IKKE SÅ MEGET HYGGESNAK

Hvorfor kan jeg ikke ringe til jer?

Vi vil gerne fortælle dig, hvorfor du ikke kan ringe til os. For vi kan da godt forstå, hvis du undrer dig.

Hos KAZOOM ønsker vi at give dig det bedste internet i form af fibernet til den laveste pris. Kort sagt er det høj kvalitet til lav pris. Når vi gerne vil give dig det bedste fibernet til en latterlig lav pris, så kræver det, at vi holder administrationsomkostningerne nede. Dét gør vi blandt andet ved ikke at have en dyr supportafdeling, der sidder og venter ved telefonerne. I stedet har vi fokus på en god dialog via chat- og mailsupport samt en emneoversigt over spørgsmål og svar. I vores chat vil du kunne møde vores chatbot KAZOOMA, som kan hjælpe dig med de fleste spørgsmål. I vores mailsupport kan du logge dig ind på MIT KAZOOM, hvor vi kan hjælpe dig med dét, du måtte have brug for. Vi holder os dog inden for emnet fibernet – andre emner vil Mads og Monopolet nok være bedre til at svare på. I vores oversigt over spørgsmål og svar har vi forsøgt at forudse mulige spørgsmål, du måtte have – og så svare på dem.

Når vi har valgt at skære ned på omkostningerne til telefonsupport, har vi sat alle sejl ind for at gøre selvbetjening til et nøgleord i vores forretning. Og det skal være den nemmeste selvbetjening på jord – bare lige for at sætte standarden. Det er vigtigt for os, at du altid har den nødvendige information til rådighed, når du har behov for det.

Hos KAZOOM foregår alt online – uden telefon. Det er helt enkelt sådan, vi kan give dig den bedste internetforbindelse til en latterlig lav pris.

SPØRGSMÅL OG SVAR

Vi har forsøgt at forudse, hvilke spørgsmål du måtte have. Du kan se en masse spørgsmål og tilhørende svar, der måtte være til fibernet og KAZOOM.

KONTAKT

Hvis du ikke har fundet svar på dine spørgsmål rundt på vores site, er du mere end velkommen til at skrive til os. Vi vil så gerne hjælpe.