SPØRGSMÅL OG SVAR

BESTILLING

Kan jeg fortryde mit abonnement?

Hvis du skulle fortryde dit køb af KAZOOM fiber, har du 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af din ordrebekræftelse. Så hvis du skulle ændre mening, kan du være helt rolig – du kan sagtens nå at stige af bussen. Læs mere om din fortrydelsesret under Handelsbetingelser og Vilkår. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du gøre krav på din forbrydelse inden for 14 dage fra modtagelse af din ordrebekræftelse ved eksempelvis at udfylde vores standardfortrydelsesformular, og sende den til kundeservice@kazoom.dk eller til Kazoom A/S, Lykkeholms allé 102 st. th., 8260 Viby J.

Vi kan desuden berolige dig med, at vi ikke binder dig for resten af livet. Hos KAZOOM synes vi nemlig, at du skal være hos os af lyst og ikke af tvang. Læs mere om binding under Har jeg en bindingsperiode hos KAZOOM?