SPØRGSMÅL OG SVAR

BESTILLING

Kan KAZOOM opsige mit nuværende internetabonnement?

Vi kan desværre ikke opsige dit nuværende internetabonnement for dig – det skal du selv gøre. Vi må juridisk set ikke handle på dine vegne. Opsigelse af dit nuværende abonnement kræver enten en fuldmagt eller en personlig henvendelse hos til din nuværende internetudbyder. Det vil svare til, at vi bare kunne gå hen og opsige dit fitness-medlemskab eller din lejlighed. Det kan kun du – og heldigvis for dét. For så skal du ikke frygte, at du pludselig står uden tag over hovedet eller bliver afvist til din yndlings spinning-time. Det samme gælder for dit internetabonnement. Så husk at opsige dit nuværende internetabonnement hos din nuværende udbyder.  

Er dit nuværende internetabonnement en fiberforbindelse, er det ekstra vigtigt, at du opsiger dit abonnement, inden du bestiller KAZOOM. Det er nemlig ikke muligt at have to overlappende fibernetabonnementer.  

Det bedste du kan gøre er at tjekke, om du kan få KAZOOM på din adresse – og fra hvornår. Herefter kontakter du din nuværende internetudbyder og opsiger, inden du bestiller KAZOOM. Dermed har du styr på fristen for din opsigelse – og du kan undgå at stå uden en internetforbindelse i overgangen mellem to fibernetforbindelser.  

Har du internet fra en anden udbyder end en fibernetudbyder, er det ikke en udfordring med overlappende abonnementer. Ved internet gennem kabel- eller tv-stik er det dig selv, der bestemmer, om du ønsker overlappende internetabonnementer i forbindelse med din KAZOOM bestilling.