SPØRGSMÅL OG SVAR

BESTILLING

Hvordan bestiller jeg?

KAZOOM ombygger website og -shop. Indtil vi er færdige, foregår bestilling på mail. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde formularen her.

Hvordan skifter jeg betalingsoplysninger og -metode?

Under ombygningen af KAZOOMs website og -shop er der ikke mulighed for at skifte betalingsform. Det er desværre heller ikke muligt at rette i betalingsoplysninger. Såfremt du har nogle spørgsmål til din betalingsmetode, kan du kontakte KAZOOM på kundeservice@kazoom.dk 

Min forbindelse er ustabil. Hvad gør jeg?

Leveringstiden afhænger af, om din adresse er opsat til fiber eller ej. Hvis der er installeret fibernet på din adresse, er leveringstiden 15 hverdage og frem, alt afhængig af, hvilken dag du ønsker, at din fiberforbindelse skal være aktiv fra. Hvis din adresse derimod ikke er helt klar, og du dermed skal have teknikerbesøg, er leveringstiden som minimum mellem 30-90 hverdage, alt afhængig af hvornår det passer ind i din kalender. Du kan selv ønske et tidspunkter for levering, når du bestiller. Dit ønskede tidspunkt forsøger fibernetudbyder Fibia at efterleve, men det endelige tidspunkt aftaler du selv med fibernetudbyderen når de kontakter dig. På den måde kan du vælge et tidspunkt, der passer dig. Du kan altså selv ønske en aktiveringsdato ved bestilling. Hvis din adresse kræver et teknikerbesøg, vil du, i den forbindelse blive kontaktet af Fibia, der vil stå for installationen på din adresse. Vores højeste prioritet er, at du skal få fiber med KAZOOM, hvis det er muligt på din adresse, så vi glæder os til at give dig fiber så hurtigt som muligt.

Kan KAZOOM opsige mit nuværende internetabonnement?

Svaret er ja. Når du bestiller KAZOOM, kan vi sagtens opsige dit nuværende internet abonnement for dig hos din anden udbyder. Så slipper du for bøvlet. Dét er da lige til at blive glad i låget af. Ved bestilling skal du blot sætte flueben, hvor du giver os lov til at opsige dit nuværende abonnement hos anden udbyder. Når dét er gjort, kan vi sende dig opsigelsesfuldmagt, så vi kan starte processen med dit skifte til KAZOOM. Ved bestilling af KAZOOM, skal du blot sætte flueben ved boksen, hvor du giver os tilladelse til at opsige dit nuværende internet abonnement for dig. Det er helt enkelt.

Hvordan skifter jeg til KAZOOM, når jeg er med i en foreningsaftale?

Har du et aktivt abonnement, der er del af en foreningsaftale, som din forening har indgået med en internetudbyder, skal du undersøge med foreningen eller internetudbyderen, hvordan du skal forholde dig for at skifte internetudbyder.

Kan jeg fortryde mit abonnement?

Hvis du skulle fortryde dit køb af KAZOOM fiber, har du 14 dages fortrydelsesret fra modtagelse af din ordrebekræftelse. Så hvis du skulle ændre mening, kan du være helt rolig – du kan sagtens nå at stige af bussen. Læs mere om din fortrydelsesret under Handelsbetingelser og Vilkår. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du gøre krav på din fortrydelse inden for 14 dage fra modtagelse af din ordrebekræftelse ved eksempelvis at udfylde fortrydelsesformularen og sende den til kundeservice@kazoom.dk eller til Kazoom P/S, Energivej 33, 4690 Haslev.

Vi kan desuden berolige dig med, at vi ikke binder dig for resten af livet. Hos KAZOOM synes vi nemlig, at du skal være hos os af lyst og ikke af tvang. Læs mere om binding under abonnement

Hvad skal jeg selv sørge for ved køb af fibernet?

Kort sagt skal du selv sørge for en router. Hos KAZOOM ønsker vi at give dig den højeste grad af frihed. Vi giver dig hurtig fiber, intet andet! Friheden til at vælge inkluderer din frihed til selv at bestemme, hvilken router du skal have. Vi ønsker ikke at tvinge dig til at bruge én bestemt router, da der kan være forskel i behov. Når vi ikke giver dig en standard-router med dit abonnement, betyder det, at vi hos KAZOOM kan give dit en billig pris på dit internetabonnement. Og en god pris skal man jo ikke kimse ad.

 Læs mere under punktet Router og fiberboks.

Kan jeg ombooke mit teknikerbesøg?

Du kan sagtens ændre tidspunktet for dit teknikerbesøg. Det du skal gøre er, at bruge de oplysninger, der står på det teknikerbrev, som du har modtaget. Du skal kontakte Fibia inden 3 hverdage fra aftalt tid.

Husk at ombooke din tid, hvis du skulle blive forhindret, så du undgår at skulle betale gebyr for forgæves teknikerbesøg.