SÅDAN SKIFTER DU UDBYDER

UDSKIFT DIN UDBYDER

Når du skal bestille fibernet hos os, så er det nødvendigt at opsige din nuværende aftale, og det er faktisk ikke så svært! Du sender blot din opsigelse via mail til din nuværende udbyder. For at gøre det nemmere for dig, har vi samlet en liste over udbydere. Det er en god idé at sende en mail som opsigelse og få en bekræftelse fra din nuværende udbyder på din opsigelse. Når du opsiger, skal du være opmærksom på din bindingsperiode og opsigelsesperiode hos din nuværende internetudbyder. Hvis du er i tvivl om din bindings- og opsigelsesperiode, kontakt da din nuværende internetudbyder for at få afklaring.


I forbindelse med opsigelse er det vigtigt at pointere, at det ikke er muligt at have overlappende fiberforbindelser, hvis AURA er din nuværende udbyder. Det er teknisk set ikke muligt at have eksempelvis 2 dage som overlap mellem AURA og KAZOOM. Men du vil slet ikke have brug for overlap, da du kan vælge datoer ved bestilling.

STEP 1.

STEP 3.

Derudover kan du sende denne standard-mail, som du kan kopiere og indsende som din opsigelse. Udfyld de manglende felter og klik på kopier tekst:

Hej [Indsæt navnet på din udbyder]

Jeg opsiger hermed mit internetabonnement hos jer, hvor min sidste dag for en aktiv internetforbindelse hos jer er:

Pr. [Indsæt dato]

Mine oplysninger:

[Indsæt dit fulde navn]
[Indsæt din adresse]
[Indsæt postnummer og by]
[Indsæt kundenummer/ordrenummer (det står på din regning eller ordrebekræftelse]


Med venlig hilsen
[Indsæt dit fulde navn]

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte os via denne formular.